onsdag den 9. august 2017

Preparando la despedida

Den sidste måned i Argentina var meget intens, men også fantastisk. Jeg kan ikke sætte ord på alt. Jeg vil gerne fortælle lidt om de sidste 30 dage i Argentina.




Den 7. juli gik vi på vinterferie, og det betød at jeg skulle tage afsked med skolen, mine klassekammerater og mine lærer. Det var en hård afsked, men samtidig er jeg mere end taknemmelig for alt, jeg har lært på Polivalente (min skole i Formosa)

Med min lærer Alejandra

Marianela <3

Med min lærer Valeria

Sidste skoledag - jeg havde købt flaget i Rosario, og mine venner skrev nogle hilsner på det

Folklore dans for at fejre Formosa provinsens grundlæggelse - den 29/6





Udover skole, skulle der også tages afsked med de andre udvekslingsstudenter, som rejste hjem tidligere end mig. Joris fra Tyskland og Simone fra Danmark, som begge som var med Rotary i Formosa, holdte deres afsked to uger før jeg skulle hjem




Derudover blev tiden brugt sammen med vennerne og familien

Med Marian, Euge og Gabriel hjemme hos Euge

Med Victoria til hendes fødselsdag

Med Victoria, Miki og Maxi

Igen med Miki og Victoria

Med Maxi og Anitaa

Sammen med Elian på plaza'en

Hjemme hos Ayrton til en "rejunte"

Afskedshyggeaften sammen med Pedro, Lauro, Maxi, Milagros og hendese kærste

Sidste asado </3

Mine onkler Horacio og Marcelo er tvillinger, og havde fødselsdag dagen før jeg rejste 
Med Magui, Josefina og Maxi


Abuela <3

Så er der frokost

Med min tante Ines, Maxi og Magui

Med Silvina og hendes familia 
Abuelo <3

Te quiero primita <3

Med min tante María Claudia og Josefina

Mami y Papi

Så kom dagen...... den 17. juli var det min sidste dag i Formosa. Flere af mine venner var kommet til busterminalen for at tage afsked med mig. Det var en hård afsked, men også smuk. Flere af mine venner var kommet ned på busterminalen for at sige farvel, og i Buenos Aires blev jeg mødt af Coti og Agus



Fra venstre: Mauge, Bere, Flor, Lauro, Marchi, Pedro, Miki, Elian, mig, Ari, Nico, Maxi og Niti



Der blev måske grædt en smule....


Da jeg ankom til Buenos Aires fik jeg mulighed for at tilbringe noget tid der sammen med Agus og Coti, og med de andre udvekslingsstudenter fra Danmark




På AFS kontoret i Buenos Aires

Den 19/7 var det officielt farvel til Argentina, eller nok nærmere et "på gensyn". Hjemturen gik over London, og det var egentlig en fed flytur, selvom den var lang

Buenos Aires lufhavn


Afgang fra Retiro

I lufthavnen sammen med Jakob og Mikkel


Så er det nu


I flyet sammen med Thøger


Med Thøger og Martha

Hvad er det første vi skal i London? Drikke en mate!

Lidt morgenmad i Heathrow 

Med Mikkel i flyet fra London til Kastrup...... almost back home 
Ankommet!

/Rachel





Ingen kommentarer:

Send en kommentar