lørdag den 27. august 2016

Første uge!

I dag er det allerede en uge siden at jeg ankom til Argentina. Her vil jeg fortælle lidt om hvordan at min første uge af mit år i Argentina er gået :)




Jeg ankom, sammen med 21 andre udvekslingsstudenter fra Danmark og Færøerne, til Buenos Aires Ezeiza lufthavn fredag d. 19/8, hvor vi blev modtaget af frivillige fra AFS, og blev samlet med andre udvekslingsstudenter, inden vi blev sendt videre til vores endelige destination. Jeg ventede i maaaaaaange timer (omkring 9 timer) før end at jeg kom med bussen til Formosa i det nordlige Argentina.

Buenos Aires inden landingen

Sammen med udvekslingsstudenter fra Tyskland og USA


Lang flyvetur fra London - 13 timer og 30 minutter 


Da jeg ankom til Formosa blev jeg modtaget af min værtsfamilie. Jeg fulgtes sammen med 10 andre udvekslingsstuderende, der også skulle til min provins.


I løbet af ugen har jeg bl.a. været til asado (argentinsk barbecue), startet i skole og bare ligeså stille og roligt lært byen at kende.

Min søster Coti og mig inden skole

Med mine klassekammerater

Min dejligste værtsnevø

"Abuelo" - værtsbedstefar


Klassekammerater

Sødeste Coti <3

-Rachel



Ingen kommentarer:

Send en kommentar