søndag den 19. marts 2017

¿Ya pasó 7 meses?

På dansk: er der allerede gået 7 måneder?!
Som I kan gætte ud fra overskriften, så har jeg nu været i Argentina i 7 måneder! Som tiden dog flyver :O
Sidste måneds tid har været travl med blandt andet skolestart, så I kan se med her, hvad jeg har været igang med den sidste måned.



Sommerferien er slut, og som nævnt tidligere, så er Coti lige blevet færdig med skolen, så nu skal hun videre på universitetet. Renata, Cotis bedste veninde, flere af Cotis venner og jeg havde organiseret et surprise party for Coti, inden hun skulle afsted til Buenos Aires.




Efter festen gik turen til "Juanita", som er en boliche i Formosa

Med Agostina

Inden vi tog afsted (Her sammen med Meli og Renata)

I den sidste uge af sommerferien var der orientering med AFS Formosa for de nye udvekslingsstudenter (Nitti og Koraya fra Thailand), og for dem, der nu har været her i over et halvt år. I den anledning kom der en voluntør fra AFS Reconquista (en by i Santa Fe provinsen) op, og han havde taget Rasmus, som jeg rejste til Argentina med, med til Formosa. Så om lørdagen var jeg sammen med ham, Victoria og Cecilia, og søndag var vi til orientering.

Med voluntører og udvekslingsstudenter fra AFS Formosa, Reconquista og Buenos Aires. Grunden til at vi var så få var fordi nogle af pigerne var på rejse til Mendoza og Buenos Aires

Ude og spise med Rasmus, Cecilia og Victoria

Efter den weekend, var det tilbage til skolen! Efter tre måneders ferie var det egentlig meget dejligt at starte i skole igen. Første skoledag var vi kun 8, da der var nogen, der stadig var ude og rejse, og andre, der bare ikke kom (skole i Argentina er ikke seriøst, ift. DK)

Sammen med Marchi i vores nye 6to uniformer. Sidsteårseleverne på de argentinske "colegios" får lov til at designe deres egne trøjer

Med Camila. Hun havde været i Tigre hele sommeren, så havde ikke set hende siden december

Første skoledag med 8 klassekammerater + min lærerinde Alejandra

Lidt flere billeder fra måneden, der er gået

Sammen med Euge hjemme hos hende 
Intern joke fra en vennegruppe + min ven Alejo i baggrunden



Til Alejos fødselsdag (og billedteksten er bare for sjov, selvom han er en cool fyr)

Sammen med Lara

Med Facu

Sammen med Cecilia til afskedsfesten for vores veninde Milagros

En gang til med Alejandro

Til Alejos fødseldag, her på billedet med Adrian og Aquiles

AMIGOS!

Sammen med Milagros, som netop er taget til Rosario for at studere

Er ved at blive en habil kok. Her mine hjemmelavede empanadas :P

Hasta pronto hermana!

Planen for det næste stykke tid er egentlig bare skole. I april tager jeg tilbage til Buenos Aires, denne gang for at besøge Agus og Coti, i anledningen af Cotis fødselsdag. Derudover skal jeg måske til Corrientes, Salta/Jujuy, Asunción og Rosario på et tidspunkt inden året slutter ^-^

-Rachel






Ingen kommentarer:

Send en kommentar