torsdag den 20. april 2017

3 måneder tilbage

Tiden er fløjet afsted! Nu er der kun 3 måneder tilbage til at jeg sidder i flyet på vej hjem til Danmark. Det føles kun som om at det er 6 uger siden at jeg sad i flyet på vej til Argentina! Der er sket så meget den sidste måned, så det vil jeg gerne fortælle om her......

Siden at jeg startede i 6to, det sidste skoleår i Argentina, har der været sket mange fede ting. En af dem var at vi skulle planlægge en "fødselsdagsfest" for klassen.

Med Vero

Sammen med Marianela. Os piger havde lavet flower-crowns i samme farver som vores uniform (sort og turkis)



"Fødselsdags"-kagen, lavet af Dana og Vero


En vigtig tradition i det sidste skoleår i Argentina er "carnaval de egresados", som er et slags karneval, hvor at vi kaster med vandballoner, sprayer med "sne" og synger "SOMOS PROMO!", eller noget i den stil

Optakt....

Så er vi igang



Alle eleverne, der går i 6to på min skole


Og min klasse



Efter vi havde lavet karneval, tog nogle af mine klassekammerater hjem til mig, og vi holdte en fest



For nyligt var det "Semana Santa", som er påske-ugen. I den anledning havde jeg en forlænget weekend, så det brugte jeg til at tage tilbage til Buenos Aires. Denne gang tog jeg alene afsted, og boede i min søstres lejlighed i Boedo bydelen. Det var superfedt, både at få set mine søstre, gamle venner, få nye venner og bare at være i Buenos Aires.

I lufthaven, på vej til Buenos Aires

Plaza de Mayo



Obelisken på en dejlig solskinsdag

"Casa Rosada", som svarer til Det Hvide Hus

Boedo


Over Palermo


Sammen med Mafalda i San Telmo. Mafalda er en tegneserie figur fra Argentina.

Lørdag aften/Søndag nat fejrede vi Cotis 18 års fødselsdag!




Udover det var der også mulighed for at være sammen med venner

Med min ven Facu i Alto Palermo (et shoppingcenter i Palermo bydelen)

Med Agus, min søster

Endnu engang med Agus

Med min CISV veninde Caro, som jeg ikke havde set i 2 år

Og med Coti

Lidt flere billeder fra måneden, der er gået

Middag med nogle af udvekslingsstudenterne og andre venner 
Med Vivien og Cecilia til Viviens 18 års fødselsdag



Min veninde Gabriela, som er kusine til min gode ven Mati

Med nogle af pigerne fra mine parallelklasser


Med Victoria, Victoria og Cecilia

Fest hjemme hus Euge fra min klasse, sammen med Lauty, Juampy, Manu og Lara 
Med Facu, Octavio og Gabriela



På Plaza San Martin med Victoria, Cecilia, Simone, Michelle, Mathilde og Vivien

Med Manu til fest hos Euge

Med Facu 

Jeg kan virkelig ikke tro at der er så kort tid tilbage! Lige nu vil jeg bare nyde de sidste uger af mit år i Argentina

-Rachel


1 kommentar:

  1. Tak søde Rachel for din opdate. Som du selv skriver så nyd den sidste tid. Knus.

    SvarSlet