torsdag den 18. maj 2017

2 meses más....

Tiden går hurtigt, og nu er der desværre kun to måneder til at mit år i Argentina er slut...
De sidste par uger har egentlig været meget stille og rolige, men heldigivs er der også sket mange gode ting, som jeg vil skrive lidt om her.....



For nogle dage siden fik vi at vide at vores skole skal renoveres, så vi skal allesammen flytte skolebygning. Så de sidste par dage gik med at få taget afsked med skolen, hvilket var lidt mærkeligt for os allesammen, men heldigvis fik vi taget en masse billeder af det.....


Med Mari og Agus fra min klasse

Alle eleverne fra 6. årgang på min skole. Som jeg har nævnt tidligere, så kan afgangsklasserne designe deres egne trøjer

Med Mari, lige inden at vi tog afsked med skolen

Mine klassekammerater og jeg på vores sidste dag 

Efter at jeg kom hjem fra Buenos Aires, havde min ældste nevø, Matteo, fødselsdag.....






Lidt flere billeder, fra måneden, der er gået (Med billedtekst)

Plaza San Martin på en skøn maj-dag


Med Simone og Victoria


Med Viví


På plaza'en sammen med Pedro og David

Hyggelig aften med mine veninder

Over Formosa på en dejlig aften

Med Pedro ved la costanera

Dinner date \(^-^)/

Sammen med Viví, Ari og Dani

Miki <3 



I anledningen af 1. maj havde vi lavet en bod for min klasse, hvor vi solgte mad og drikkevarer. Her med Dana og Marchi fra min klasse

"Merienda" med Victoria, Sofia, Adriana og Adrianas søster, Constanza

Til Maris fødselsdag, sammen med nogle klassekammerater 

Det var det.....
Undskyld for et lidt kort indlæg, jeg har bare ikke rigtig haft så meget tid til at skrive her på det sidste :(

-Rachel


Ingen kommentarer:

Send en kommentar