lørdag den 19. november 2016

Update efter 3 måneder afsted

Så har jeg været i Argentina i 3 måneder! Hold op, hvor tiden dog er gået hurtigt.
Så jeg vil lige lave en update og vise nogle billeder fra de sidste par uger her i Argentina


Sidste måneds tid har været rigtig travl, idet at vi er i november og er ved at nærmes os sommerferien, hvilket betyder at der også skal læses til eksamen! Jeg er usikker på om hvorvidt jeg skal deltage eller ej, men jeg studerer ihvertfald.

Heldigvis har der været mere end bare skole og lektier ^_^ I løbet at de sidste par uger er jeg virkelig begyndt at blive en del af gruppen og venneflokken, hvilket betyder at jeg er begyndt at være mere sammen med folk uden for skolen. Jeg har, alene i november, været til to fødselsdage hos mine klassekammerater (først hos Dana og bagefter hos Lara). Jeg har også været til fødselsdag hos den danske og mexicanske udvekslingsstudent og nogle andre fester/hyggeaftener.


Simone (den anden danske pige) og mig til hendes fødselsdag

Til fødselsdagsfest med udvekslingsstudenter fra Tyskland og USA

Laras fødselsdag

Danas fødselsdag

Simone og Adrianas fødselsdag
Udover fødselsdage, så fik jeg også muligheden for at se lidt af Formosa provinsen sammen med min mor, da hun tog mig med ud til landsbyen San Francisco del Laishi, cirka 70 km fra Formosa byen. Min mor skulle derud for at aflevere nogle varer (mine forældre arbejder for Herbalife), og spurgte mig om jeg vil med, så jeg tog med derud, og det var fedt at se noget andet :)

Min mor og jeg inden vi tog afsted

San Francisco del Laishi (også forkortet Laishi)

Laishi
Og ellers har jeg bare nydt at være sammen med vennerne og drukket massere af teres ^-^


Teres og dejligt vejr

I byen med Coti, Renata og Lucas


Teres med Lucas (min søsters kæreste) ved la costanera

Forberedte et dansk måltid for min familie + min AFS kontaktperson Roxana

Ikke måske 100% dansk, men så dansk som det nu kan blive

Om cirka 3 uger begynder sommerferien, og som planerne ser ud nu, så skal jeg nok til Salta, Patagonia og måske Buenos Aires eller Córdoba :)

-Rachel






Ingen kommentarer:

Send en kommentar